vineri, 17 septembrie 2010

Un pic de relaxare II...


Am ramas datoare cu un articol despre relaxare…Cum sa te conving cat de importanta e? Daca iti spun ca pe mine m-a ajutat si ma ajuta in continuare, nu stiu cat de relevant este. O sa spui: pai da, ce sa-ti povestesc!…eu nu am problemele tale…eu nu am trecut prin ce ai trecut tu (daca am timp, poate o sa povestesc si despre asta odata; sigur mai sunt cazuti de-astia in cap, ca mine). Sa incerc sa redau o explicatie stiintifica a faptului ca avem nevoie zilnic de o senzatie placuta de relaxare fizica si o necesara limpezire a mintii? Inutil! Ne-am pierde printre cuvinte.
Incearca doar  sa respiri profund, controlat, asa cum spuneam in postarea anterioara. Daca nu spre a-mi face mie pe plac (ma rog, de ce-ai face-o?!), macar pentru a te convinge daca bat campii sau nu. Sincer, nu e mare lucru…Te opresti putin din orice faci in momentul asta, tragi adanc aer in piept numarand in gand pana la 4 (nu te grabi … usor, lejer, secundic – cred ca nici nu exista cuvantul asta -) si expiri la fel de usor, de data asta numarand pana la 5, pentru a evita o si mai mare tensionare a corpului. Este ATAT de simplu! Te intrebi, probabil, de ce Doamne, iarta-ma, ai face asa ceva cand treburile in care esti ancorat sunt atat de importante si nu suporta intrerupere cu  asa o chestiuta insignifianta…Pai DE-AIA! Pentru ca esti atat de concentrat incat ai uitat sa respiri. Fa 5 minute treaba asta! Ia o pauza! Nu te costa nimic, nu stie nimeni ce faci. Doar respira asa cum te-am invatat (mare profesor mai sunt si eu!) si nu te gandi la nimic. La nimic, nimic, nimic! Ah, da! Si zi “merci” ca ai dat peste mine sa ti le spun pe scurt…
Fa asta si mai vorbim!
Hai, toate bune!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu